Get Adobe Flash player

Tengah cari cara untuk kuruskan berat badan?

Saya tahu anda rasa malu dan tertekan sebab berat badan yang berlebihan ini,

.. Sampai nak cari baju pun susah sebab tiada saiz!


“Thanks sis. Berat sebelum ni 75.. Sekarang dah 68. Syukur sangat!”


Kalau saya bantu anda, selesaikan masalah berat badan anda.. Mahu dengar cerita saya tak?

“Saya juga seperti anda. Dulu, berat badan saya mencecah sehingga 80 kg. Tapi sekarang, sudah turun sehingga ke 65 kg. Saya tahu apa perasaan anda, sebab saya pun rasainya suatu ketika dahulu.

Kalau nak diikutkan, rasa nak menangis je bila mana nak pakai baju yang cantik-cantik.. dah tak boleh nak pakai. Sebab dah tak muat. Bila cari kat luar, tiada pula saiz yang sesuai (even baju tu free size pun tak boleh nak sarung!).

Lebih memeritkan lagi, bila saya mula terfikir nak kurus, ada sahaja halangannya. Takde masa la.. Bila balik kerja, badan dah penat.. tak larat nak buat exercise. Kekangan masa tu tak banyak, sebab banyak habis masa di tempat kerja sahaja.

Tapi, itu cerita dulu-dulu.. Sekarang dah lain ceritanya. Semuanya berubah apabila saya diperkenalkan dengan satu formula mudah untuk kurus oleh kawan baik saya. :-)”

- Suraya, Alor Setar (Pengamal tegar Fabulous Juice)


5 Masalah yang sering dihadapi apabila berat badan semakin bertambah

Sebelum saya cerita lebih lanjut tentang formula mudah untuk kurus dan menambahkan tenaga ini, saya mahu kongsikan 5 masalah yang sering saya hadapi ketika berbadan besar dahulu. Antara masalah yang sering saya hadapi adalah:

Cepat penat, tidak bermaya dan letih


Tidak dinafikan, ketika berbadan besar dahulu saya cepat penat dan letih. Setiap kali balik ke rumah selepas pulang dari tempat kerja, sudah pasti saya akan terbaring kepenatan. Nak buat kerja rumah lagi la tak larat. Last-last suami saya yang bantu kemaskan rumah sebab faham saya cepat penat.

Kadang-kadang tu, kesian juga kat suami. Tapi nak buat macam mana. Badan dah cepat penat kan?


Susah nak cari baju sebab tiada saiz


Keduanya, bila mana saya nak cari baju baru (terutamanya kalau ada program syarikat atau nak sambut hari raya).. Memang susah betul nak cari baju yang cantik, kena dengan saiz kita. Yang banyaknya.. baju dah cantik, tapi tiada saiz pula. Frust betul pada masa tu.

Last-last, kena beli baju yang ada saiz, tapi design boleh-boleh la. Tak secantik macam baju yang tiada saiz tu. Huhu.. (sedih betul!)


Perut bertambah bulat dan ke depan


Satu lagi masalah yang sering saya hadapi ketika berbadan besar dahulu adalah perut saya bertambah bulat dan ke depan. Keadaan ini membuatkan saya nampak macam mengandung (sebenarnya tak mengandung pun masa tu).

Sampai baju dan seluar yang saya pakai pun hampir tak muat. Sebab perut dah ke depan, saiz pinggang pun semakin besar.


Baju dan seluar lama dah tak muat

Hampir kesemua baju dan seluar lama saya dah tak boleh nak pakai. Rasa sendat dan tak muat nak pakai. Kalau ada pun, baju dan seluar yang besar sikit. Itu pun terpaksa tahan nafas masa nak pakai. Kalau tak, memang dah takde baju dan seluar nak pakai. Huhu..

Tiada mood apabila bersama suami


Lebih menyedihkan, apabila suami ajak untuk bersama. Bukan niat hendak menolak. Tetapi, kadang-kadang tu rasa tak mood. Ye la, dah la badan kita semakin besar, cepat penat pula tu.. Yang tu jadi saya cepat tiada mood.

Kadang-kadang tu malu pula bila suami lihat badan saya semakin besar. Tak macam masa mula-mula kawin dulu. Kecil dan comel. Hehe (perasan pulak).. Jadi, perkara macam ni buat saya kurang berminat apabila mahu bersama dengan suami.


Sehingga saya diperkenalkan dengan satu penyelesaian mudah untuk kurus dan bertenaga..

“Yang bestnya.. badan sentiasa bertenaga dan turun 1 kg!”


MEMPERKENALKAN..


Fabulous Juice

Shape Your Body Shine Your Inner Beauty


Apa perubahan yang akan anda dapat apabila konsisten mengamalkan Fabulous Juice ini?


  • Menghilangkan berat badan sebanyak 2-3 kg dengan sebotol Fabulous Juice.
  • Mengetatkan bahagian intim wanita.
  • Menegangkan payudara wanita.
  • Menyempitkan rahim.
  • Menghilangkan rasa gatal di bahagian faraj wanita.

  • Melancarkan peredaran haid.
  • Menegangkan bibir faraj wanita.
  • Mengurangkan rasa sakit senggugut.
  • Menghilangkan rasa letih dan lesu badan.
  • Menambat hati suami di ranjang!

Apa kata mereka yang sudah mencuba Fabulous Juice ini?


"Semalam makan roti cecah Milo je.. Tak rasa lapar langsung!"


"WoW! Berat saya turun sebanyak 1.5 kg!"


"Pergh..! Dalam masa 2 minggu baju rasa longgar je!!"




"Hehe.. Kena stop dulu. Suami cakap ketat lain macam!"

"Psst.. Suami I cakap dalaman rasa lain!!"

9 Kelebihan yang terkandung di dalam Fabulous Juice ini


  • Ramuan daripada Gracinia Cambogia (atau lebih dikenali sebagai asam keping) bertindak menghalang lemak baru daripada terbentuk.
  • Formula jusnya merangsang penghasilan serotonin secara semula jadi untuk mengawal nafsu makan.
  • Fabulous Juice membantu meningkatkan metabolisme badan dan memecahkan lemak menjadi tenaga serta membuang lebihan lemak dengan cepat melalui sistem dalam badan.
  • Bahan utama daripada kurma dan madu yang membekalkan tenaga sepanjang hari.

  • Buah manjakani yang membantu merawat keputihan dan merapatkan faraj wanita.
  • Herba kacip fatimah dan serapat yang membantu merapatkan dan menegangkan vagina wanita.
  • Biji goji untuk membantu menguatkan otot vagina wanita.
  • Acaiberry yang mengandungi anti-oksidan yang tinggi dan mencegah daripada kanser. Serta, membuatkan kulit bertambah cantik.
  • Daun sireh yang membekalkan energi positif dan menghilangkan bau badan.

Siapa yang sesuai untuk minum Fabulous Juice ini?

Bukan semua orang sesuai untuk minum Fabulous Juice ini. Antaranya golongan wanita yang sesuai untuk mengamalkan Fabulous Juice adalah:


Orang yang mempunyai masalah berat badan dan mahu kurus dalam masa 4 minggu dari sekarang.


Wanita yang sering tidak dapat mencari baju yang cantik kerana tidak mempunyai saiz yang sesuai


Si isteri yang mahu menjaga badan dan nampak cantik di mata si suami.


Wanita yang baru melahirkan anak dan mahu susu badannya banyak.


Bagaimana mahu mengambil minuman Fabulous Juice ini?

Ada 2 cara pengambilan untuk Fabulous Juice:

Cara 1


  • Untuk menurunkan berat badan dan membentuk badan menjadi cantik
  • Ambil 2 sudu pada waktu pagi dan 2 sudu pada waktu malam.

Cara 2


  • Untuk menjaga kesihatan dalaman wanita
  • Hanya perlu ambil 1 sudu pagi & 1 sudu petang setiap hari.

Wah! Sedapnya.. dan mudah sungguh nak kurus. Berapa harga 1 botol Fabulous Juice ini?

Bagi memudahkan anda membuat keputusan di atas pelaburan yang berbaloi ini, saya mahu beri harga diskaun kepada anda..

Harga asal sebotol Fabulous Juice adalah:

HANYA RM70 SEBOTOL SAHAJA!

Tapi, bukan harga ini yang kami tawarkan kepada anda..

Sempena menyambut bulan Kemerdekaan tidak lama lagi, saya mahu berikan harga promosi kepada anda:


HANYA RM60 SEBOTOL SAHAJA!

(Harga di atas tidak termasuk kos penghantaran)


3 Bonus Percuma yang perlu anda rebut sekarang ini!

Untuk setiap pembelian Fabulous Juice, anda akan mendapat 3 bonus percuma berikut:

Bonus #1 - Menu Makanan Diet 30 Hari

Saya sertakan sekali 30 menu makanan diet untuk anda ambil bagi menampakkan kesan penurunan berat badan dengan cepat. Untuk kurus, kita perlu mengawal apa yang kita makan. Supaya kalori makanan yang kita ambil tidak melebihi kalori yang diperlukan dalam masa 1 hari.

Bonus #2 – Teknik Senaman Mudah Untuk Membakar Lemak

Bagi mempercepatkan proses menguruskan badan, saya bagi teknik senaman yang mudah tetapi berkesan untuk membakar lemak dengan cepat. Teknik-teknik senaman ini boleh anda lakukan ketika duduk bersendiri mahupun sedang bekerja.

Bonus #3 – Online Diet Coaching (2 kali seminggu)

Saya tidak akan tinggalkan anda terkontang-kanting seorang diri. Setiap minggu, pada hari Isnin dan Khamis kita akan membuat Diet Coaching secara online untuk membantu dan memantau anda mencapai berat badan yang anda impikan.

Ini adalah salah satu cara untuk saya membantu anda mengembalikan berat badan ideal anda suatu ketika dahulu.

Diskaun harga sebanyak RM60!

Untuk permulaan, saya mahu bantu anda dari segi diskaun harga jika anda merebut peluang pada hari ini juga. Iaitu, saya berikan tawaran diskaun sebanyak RM60 jika anda membeli 3 botol Fabulous Juice sekaligus dalam satu pembelian.

Harga yang perlu anda bayar..


HANYA RM150 SAHAJA!

PERCUMA RM7 – Kos penghantaran ke rumah anda!


Saya belanja anda dengan membayar kos penghantaran 3 botol Fabulous Juice sehingga ke depan pintu rumah anda. Apa yang perlu anda bayar hanya harga produk sahaja. Yang lain, biar saya tanggung!

Ini adalah inisiatif saya untuk membantu anda memulakan langkah pertama menguruskan badan dan mendapatkan bentuk badan ideal dengan cara membeli Fabulous Juice ini.

Macam mana, suka tak dengan tawaran saya ini?

Jika anda suka dan tak sabar untuk memiliki Fabulous Juice ini (kerana mahu kuruskan badan dan mendapat bentuk badan yang cantik), anda boleh klik butang di bawah ini..

JAMINAN PULANGAN WANG!

Jangan takut untuk membeli dengan kami. Jika anda tidak berpuas hati dengan Fabulous Juice ini selepas mengamalkan, dan anda dapati tiada perubahan yang berlaku kepada tubuh badan anda.. Anda boleh minta pulangan wang 100% TANPA KOMPROMI dalam masa 14 hari!

Bukan itu sahaja, anda tidak perlu memulangkan semula kepada kami Fabulous Juice ini. Apa yang perlu anda buat adalah memberi nombor akaun kepada kami untuk memudahkan kami membuat urusan pulangan wang. Fabulous Juice ini anda boleh simpan atau beri rasa kepada orang lain.

Kenapa kami berani memberi jaminan sebegini?

Kerana, kami tahu Fabulous Juice boleh membantu anda menguruskan badan dengan mudah tanpa perlu bersenam dengan teruk. Dan, kami sudah ada banyak testimoni positif yang mengatakan Fabulous Juice banyak membantu mereka mengurangkan berat badan sehingga mendapat berat ideal.

Jangan bertangguh lagi!

Sampai bila anda mahu terseksa dengan berat badan yang sedang anda pikul sekarang ini. Rebut peluang ini sebelum anda tidak lagi dapat melihat peluang sebegini di depan mata anda. Jangan biarkan orang lain yang mencuba Fabulous Juice ini dan mendapat badan impian mereka.

Jangan fikir lama-lama dan bertindak sekarang!


         


Ikhlas,


Wirawati
Pengasas Fabulous Juice
No. Rujukan KKM: 060416/02/066


PS: Saya tidak dapat membantu anda untuk kurus jika anda sendiri yang tidak mahu membantu diri sendiri untuk kurus.
PSS: Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang. Tapi, saya janjikan keberkesanan kepada pengguna yang konsisten mengamalkan minuman Fabulous Juice ini.
PSSS: Tawaran harga diskaun sempena Bulan Kemerdekaan ini tidak lama berlangsung. Pada bila-bila masa sahaja harga akan naik menjadi harga asal. Sebelum perkara ini berlaku, tekan butang TEMPAH SEKARANG!

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers.